sobota 19. října 2013

Why?! -.-

Achjo.
nojono, dneska mam svátek. No chtěla jsem jít ven, ale místo toho musim být doma, čekat, než se vrátí máma někde z pryč :D , aby mohla zavolat všem příbuzným, a já budu muset dřepět na nějaký úchvatný oslavě mýho přiblblýho svátku, a poslouchat ty seniorský kecy. Fakt nic lepšího už dělat nemůžu.
Bože, za co? mi z toho jebne no.
No moje úžasná maminka mi s svátku koupila dvoje legíny. No naštvala se, když jsem se tvářila alá tohle si jako mam vzít někdy někam na sebe?Hahahaha,no.

No asi už sem nebudu dávat memories. Nechce se mi. Nelíbí se mi tu to.

Ve škole je to uplně nejvíc debilní no. Ty moje známky... no comment, radši. Ale já se učim. Někdy... Achjo.

Ten pocit, když vás kamarádky serou s tim, že váš nejlepší kamarád nemůže být jenom kamarád. Pořát za tim vidí něco jinýho. -.- Bože.




Žádné komentáře:

Okomentovat