neděle 15. září 2013

Whistlist 0.1

Napadlo mě sem napsat ,pár' věc, které bych si ráda koupila, udělala nebo prostě které bych ráda měla.

Conversky
Conversky jsem už jednou měla, ale pak se mi přestaly líbit, tak jsem je prodala. Jo, nechápu se... Teď bych ale chtěla červený :). Řekla bych, že červený jsou nejhezčí. :)


Šátek, šál
Nejspíš je datumově na takové ty pletené šály brzo ale počasí na to - řekla bych - odpovídá. :) Každopádně bych si chtěla pořídit nějaké ty pletené šály a nějaké šátky.

Legíny
Legíny jsem si v poslední době naprosto zamilovala. Jsou strašně pohodlný :). Mám jen dvoje, z toho jedny nenosím, protože se mi jednoduše nelíbí. Ty, které nosím jsou s takovým podivným vzorem ( neco podobného aztéckému, ale trochu jiné..) a jsou dohněda. Sice si myslím, že na ně nemám nohy, ale poslední dobou už mi to je jedno :D..

 Blůzka(košile) bez rukávů
Jsou naprosto úžasné... Žádnou nemám, a aspoň jednu bych strašně chtěla. Hrozně se mi líbí v meruňkové nebo takové tmavě zelené (vyblité ... - nevím jak to popsat..) barvě..

Tričko/Tílko s křížem
Pořád nikdo nemůžu sehnat nějaké tričko nebo tílko s křížem. Včera jsem jedno pěkné viděla, ale za 390 korun jsem si ho odmítla koupit. Bylo to úplně obyčejné tričko, které bych si za pomoci barev na textil dokázala udělat sama... Takže budu hledat dál :).

Ploché břicho a hubená stehna
Nevím, jestli má tohle patřit do whistlistu, ale já se rozhodla, že to sem přidám. Už hodněkrát jsem byla pevně rozhodnutá začít s nějakými zpevňovacími cviky, ale vždy se to nějak pokazilo, a já s tím zkončila... No ale prostě se musím donutit! :D


Žádné komentáře:

Okomentovat