čtvrtek 12. září 2013

O mně :)

Napadlo mě, že bych sem mohla něco o mně napsat, co říkáte? :)
Takže jmenuji se Michaela, ale všichni mi říkají ,Míša', což se mi moc nelíbí. Asi nejnormálnější výraz pro mé jméno je podle mně Mishelle, to se mi i docela líbí.

Chodím na druhý stupeň základní školy do matematické třídy - nesnáším matiku! Logika, co? Jinak matematická třída je normální třída se zvýšenými hodinami matematiky. Tedy není to normální třída, je to pro takzvané géniusy jako jsem já! - toto bylo trapné -.-...

Miluju One Direction ! Můj oblíbenec je Louis, ale miluju je všechny. Dál poslouchám Little Mix, Ed Sheeran a tak dále.Nemám ráda metal nebo podobné druhy hudby (pokud se to dá hudbou nazvat). Samozřejmně neodsuzuji lidi, kteří něco takového poslouhají, jen se mi ta "hudba" nelíbí :).

Strašně ráda kreslím, píšu a dělám blbosti. Ve své partě jsem otevřená, šílená a prostě takzvaný magor, ale mimo svojí partu jsem tichá, nekdo by řekl že až zakřiknutá či co. Taky mám ráda módu :).

Mým snem je jet do Londýna - což se mi na jaře splní - a vidět naživo kluky z 1D :).

To by bylo pár věcí o mně. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat