čtvrtek 12. září 2013

Memories - prolog

Ahoj :) Napadlo mně sem dát fan fiction povídku, kterou píšu s kamarádkou Jadee (http://www.jadeehoran.blogspot.cz/), jeden díl já, druhý ona :) tak snad se bude líbit, tady máte prolog :)
----------
Ahoj jsem Anette. Je mi 18 let. Jsem 170 cm vysoká bruneta se štíhlou postavou. Do svých 15 jsem vyrůstala v dětském domově. Počínaje mými 18-tými narozeninami jsem mohla děcák opustit a vydat se svou vlastní cestou. Můj nejlepší kamarád od malička byl Liam. Liam Payne. Jenže jeho adoptovali dřív než mu bylo 15 a tak už jsem ho pěkných pár let neviděla. Slyšela jsem o něm docela hodně jelikož se proslavil v X Factoru a má svou vlastní skupinu. Od té doby mi zavolal jen opravdu málokrát. Zapomněl na mně. Zapomněl na holku která s ním strávila dětství. Dala mu první pusu. Na holku která ho vždycky vlastním tělem bránila před ostatními kluky. Moje sklamání trvalo od jeho poslední smsky která mi přišla přesně před třema rokama až do teď. Dozvěděla jsem se totiž, že se vrací sem. Zpět do Londýna.
 •Jadee•

Žádné komentáře:

Okomentovat