neděle 15. září 2013

Kde je Perri? (Diary /1/)

Tralalalala,trololololol. Toho nadpisu si nevšímejte, prostě se nějak moc poslední dobou koukám na Phiniase a Ferba :D. Nevadí.

No v pátek jsme psaly (zahajovací?) písemku z matiky. Netušim, co od mého supermanského výkonu čekat (y). Radši nic. Zítra je budeme dostáváme opravený, takže jako docela blbej pocit. Nojono, tak taky když jsem velkou písemku na konci minulého roku napsala za 4... (yeah! já vím, jsem borec!) ne, nemyslete si, že jsem takovej dement. Mně to prostě nějak.... ujelo :D. Normálně mívám písemky nejhůř na dvojku :)).

Yeah, jsem zamilovaná! samozřejmě šťastně, jak jinak...  Nojo, možná o tom zatim neví, ale já jsem do něj zamilovaná už asi rok a půl. A víte co? Já se mu ani nedivim, že mně nechce... Má na lepší :). Achjo. Proč mně sakra nechce? Já vim, že o tom nejspíš ani zatim neví, ale stejně.. Hahaha, strašně vás to zajímá. - hele ono se to rýmuje :DD

Jinak dneska celej den válim šunky. A víte co? stahuju si druhej díl Hazzy Pottera, už mi zbývá "jen" 58 minut! yeah. Nikdy jsem žádnej díl H-P neviděla celej. Prostě nevim jak jsem to dokázala... No tak jsem si to samozřejmě musela stáhnout, že ano.. Mám hlad a bolí mě hlava. Asi si půjdu něco najít... Doufala jsem, že budu držet dietu, ale sežrala jsem dvě misky slaninových brambůrků... Achjo -.-. už mi tam zase naskočilo, že to bude trvat hodinu...

Už vás nebudu dál mučit mými žvásty, tak se mějte. Papapapapa. (omg -.-)

Žádné komentáře:

Okomentovat