pátek 20. září 2013

Chococino :3 Diary/2/

,,Ten pocit, když dostanete pětku z matiky... - Like a Boss!"

Jasně, jsem úplně normální. Dostat pětku z matiky, ještě z takových primitivních zlomků -.-. Jenomže já myslela, že se to má dělat jinak... No nevadí, opravím si to.

Dneska jsme měli ve škole strašně nudné hodiny. Takový ten pocit, když si nejste jistí, jestli usnete teď nebo až za dvě minuty. Za půl hodiny mi začíná trénink. Už jsem vám řekla, že hraju volejbal? Asi ne. Nevadí :'D.

Moc mně nenapadá co psát. Tak třeba to, že... ne, to je jedno. Nebudu vás zatěžovat mýma problémama..
---
No, tak včera na tréninku dobré :). Dneska odjíždíme na dvoudenní zápas do Sokolova, takže to tam zas všechno zkazim :'D. No neljepší je, že máme hrát ,štstkový' a já v životě šestkový nehrála. A na tréninku jsme si samozřejmně zkusit zahrát nemohli... To místo toho dá radši trenér posilku, žejo... Nechápu -.-.

Tak držte palce, ať nejsme poslední :)


Žádné komentáře:

Okomentovat